2014. június 19., csütörtök

Díj #2




Köszönöm a díjat a Vámpír vagyok, vigyázz velem című blog írójának.

Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog magamról:
1. Kedvenc zenekarom a 5 Seconds of Summer és a One Direction
2. Szabadidőmben verseket és történeteket írok
3. Az amerikai terrortámadás napján van a szülinapom (09.11)
4. Van egy legjobb barátnőm akiért bármit megtennék
5. Imádom az állatokat
6. Kedvenc blogom a Dark, a Twisted, az After és a Testem Rabja Vagyok
7. Utálom a kinézetem
8. Szerelmes vagyok, pedig mindig megfogadom, hogy nem leszek az.
9. Minden álmom egy 1D és egy 5SOS koncert
10. Nagyon szeretem az osztályomat
11. Van egy félig néger ismerősöm

Válaszolj 11 kérdésre:
1. Szereted a Vampire Knight-ot?
    Nem
2.  Mi a kedvenc színed?
    Fekete
3. Vámpír vagy vérfarkas?
     Egyik sem 
4.  Hány éves vagy?
     13
5.  Mióta blogolsz?
     Egy éve
6.  Olvasod a blogom?
      Nem
7.   Anime vagy film?
      Film
8.   Mi a kedvenc sütid?
      Muffin.
9.   Sportolsz valamit?
      Nem
10.  Kedvenc könyved?
       Harry
11.  Ha lehetne három kívánságod mi lenne az?
       a, eljutni egy 1D és egy 5SOS koncertre
       b, Londonba élni
       c, az maradjon titok

Tegyél fel 11 kérdést:
1. Hány éves vagy?
2. Olvasod a blogom?
3. Kedvenc színész?
4. Foci vagy kosár?
5. Szereted a 1D-t?
6. Van legjobb barátod/barátnőd?
7. Kedvenc állat?
8. Kedvenc blog?
9. Mióta írsz?
10. Hány blogod van?
11. Mikor van a szülinapod?

Küld el 11 embernek:
2. Sister

2 megjegyzés:

  1. Szia:) Szia:) Meglepi a blogomon:) http://www1dlovestorywithemily.blogspot.hu/2014/06/2-dijam.html

    Mellesleg azt szeretném kérdezni, hogy mikor lesz új rész a blogodon? Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:)
      A díjat köszönöm szépen.
      Hát, a résszel megpróbálok sietni, de meg nem tudom mikor lesz.. Ha lesz ra idom nem sokara.:)

      Meglep, hogy kerdezitek mikor lesz rész, nem hittem, hogy érdemes folytatni a blogot, de ezek szerint igen:)

      Törlés