2013. november 13., szerda

Chapter 1.


Reggel az ébresztő órám hangos csörömpölésére ébredtem. Megint munka.
-A rohadt életbe.- nyögtem fel és az arcomat a párnámba nyomtam.
Nagyjából 5 perc után kikászálódtam a pihe-puha ágyamból és a fürdő felé iramodtam. Gyorsan lezuhanyoztam és megmostam a fogam. Utána a szekrényemhez siettem. Hosszú találgatás után egy sötét farmert, egy fehér ujjatlan felsőt és rá egy inget vettem magamra. Gyorsan megfésülködtem és egy lófarokba kötöttem a hajamat. Felkaptam a táskámat, beledobtam a telefonomat és lebattyogtam a lépcsőn. A konyhába érve kivettem a hűtőből a narancslevet és öntöttem magamnak. Megettem egy pirítóst és a tányért a mosogatóba raktam. Felvettem a cipőm és a bőrkabátom aztán már ki is léptem a házból. A reggeli levegő jól esően csípte meg az arcomat. 10 perc alatt odaértem a munkahelyemre.
-Szia Lisa.- köszöntött Eva.
-Szia!-mosolyogtam.
Gyorsan az öltözőbe mentem. Le raktam a táskámat, levettem a kabátomat és helyére a fodrász ruhámat vettem fel. Ahogy kiértem már láttam, hogy ott is az első vendégem, egy idős hölgy.
- Csókolom, tessék jönni.- szóltam neki kedvesen.
- Szervusz Aranyom, köszönöm megyek.
Megcsináltam a néni haját és közöltem vele a végösszeget.
- 8 dollár lesz.-mondtam végül.
-Tartsd meg a visszajárót.- nyújtotta át a 10 dollárt.
- Köszönöm.Viszont látásra.
- További jó munkát.- köszönt el.
A nap többi része gyorsan eltelt. Időközben elmentünk ebédelni és folytattuk a munkát. 18:00. Ezaz! Vége a műszaknak. Gyorsan elköszöntem a kollégáimtól és indultam hazafelé. Már éppen beértem az utcámba amikor valaki megfogta a vállamat, egy tetovált, göndör hajú férfival találtam magamat szemben. Elkezdett egy autó felé húzni.
-Segí..- kezdtem sikítozni, de ekkor egy kéz tapadt a számra.
- Fogd be vagy különben komoly bajok lesznek.- morgolódott.
Amint a fekete Range Rover- hez értünk belökött és megkötözte a kezeimet. A táskámat elvette és betapasztotta a számat. Becsukta az ajtót és ő is beszállt. A gázra taposott.
Vajon ki ez a személy és mit akar tőlem? Ilyen gondolatok kezdtek cikázni a fejembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése