2013. november 20., szerda

Chapter 2.


Egész úton dülöngéltem az autóban. 20 perc utazás után végre megérkeztünk. Ki szállt az agyon tetovált ember majd engem is kirángatott, egyenesen egy hatalmas házba. Amint beértünk még 4 embert pillantottam meg. Tv-t néztek.
- Fiúk megjöttem, friss húst hoztam.- kiáltotta
Egyből ránk nézett mindenki
- Már vártunk Harry.- felelte a szőke hajú.
Áá. szóval Harry. Nem válaszolt a szőkének csak tovább húzott. Le egy pince féle helységbe. Oda belökött majd becsukta az ajtót.
- Szia Szépségem.- vigyorgott.
- Ne hívj így.- morogtam
-Úgy hívlak ahogy akarlak.- emelte fel a hangját.
- Amúgy mi a neved?- kérdezett rá
- Elisa Roberts, Lisa.- válaszoltam félve.
- Aha, én Harry vagyok, Harry Styles. Hány éves vagy?
-18. Te?
-19.
 Ennyi volt a "hosszú" beszélgetésünk. Amint kilépett kulcsra zárta az ajtót. Remek. Semmi esélyem megszökni. Az ajtó zárva, ablak meg nincs. Úgy érzem itt fogok megrohadni. Oda mentem a matrachoz és elfeküdtem rajta. Mivel mást nem tudok csinálni, elaludtam.
Arra ébredtem, hogy nyílik az ajtó.
- Hoztam vacsorát, egyél.- jött be Harry.
- K-kö-köszi.- dadogtam
Biccentett egyet majd kiment. Elfogyasztottam a vacsorámat. Ki kell mennem a mosdóba. De hogyan ha be vagyok zárva?! Végül arra jutottam, hogy kiabálok
-Harry!
2 perc múlva lépetek hallottam.
- Mivan?- kérdezte flegmán.
-Ki kellene mennem a mosdóba.- hajtottam le a fejem.
- Gyere
Felálltam és oda botorkáltam hozzá. Megragadta a kezem és elvezetett a mosdóig.
- 5 perced van. Ha nem jössz ki bemegyek.- mondta.
Nem válaszoltam csak bementem. Gyorsan végeztem majd lenyomtam a kilincset. Egyből vissza mentünk a "szobámba".
Beléptem, egyből csapódott az ajtó. Megint itt maradtam. Lefeküdtem és lassan elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése