2013. december 2., hétfő

Chapter 3.


  Reggel beszélgetésre ébredtem. Az 5 fiú. Oda lopóztam az ajtóhoz és hallgatózni kezdtem.
- Harry menjünk máár.
- Jó mindjárt. Csak megnézem a csajt alszik- e még.
Amint ezt meghallottam azonnal visszamentem a matrachoz és úgy tettem mintha aludnék.
Ebben a pillanatban nyílt is az ajtó, majd csukódott. Utána már csak lépteket hallottam és egy hangos ajtó csapódást. Nem zárt volna be? Ezek ennyire hülyék? Itt az alkalom. Gyerünk Lisa. Összeszedtem magam és megfogtam a kilincset. Lassan lenyomtam és kinéztem, tényleg elmentek-e. Tiszta a levegő. Azonnal a bejárati ajtóhoz mentem. Zárva. Ez várható volt. De hirtelen megpillantottam a dohányzó asztalon egy kulcscsomót. Gyorsan felkaptam és a kulcsot a zárba helyeztem. Amint kinyílt, egyből kiléptem a házból és bezártam. A kulcsot zsebre raktam. De amatőrök. Vagy lehet, hogy csapda?! De most éppen nem érdekel.     Megrántottam a vállam és futásnak eredtem. Futottam ahogy csak tudtam. Minél messzebb akartam kerülni a ház környékétől.
  Nagyjából 10 perc futás után lelassítottam. Úgy gondoltam eléggé messze vagyok már. Sétáltam. Amíg egy parkhoz nem értem. Megpillantottam egy üres padot és arra felé vettem az irányt. Körülöttem gyerekek futkároztak, kutyát sétáltattak. 
  Vajon mit gondolnak most a munkahelyemen? Ma is dolgoznom kéne. Keresnek? Körülbelül 5 percig még nézelődtem majd újra útnak indultam. Már kezdtem megnyugodni amikor hátra néztem. Egy hatalmas Range Rover közeledett. Harry-ék. Basszus. 
  Elkezdtem rohanni ahogy csak bírtam. Egy kis bolthoz értem. Azonnal besiettem és elkezdtem kiabálni:
- Segítsenek, hívják gyorsan a rendőröket! 
  De ekkor nyílt az ajtó. Harry-vel találtam szemben magamat.
- Szia Szépségem! Rég találkoztunk. 

2 megjegyzés:

  1. MIKOR LESZ KÖVI?
    Úgy is ezzel foglak zaklatni, nem fogod megúszni.:DDDDDDDD
    Kibebaszottjólett♥ Kár, hogy rövid. SIESSÉL KEDVESEM!:DDD♥

    VálaszTörlés