2014. január 15., szerda

Chapter 7.

Chapter 7.



"Mi pedig most indulunk és eltűnünk innen!" Ez a mondata újra és újra lejátszódott előttem. 
- Rendben, vágjunk bele!- fújtam ki az eddig bent tartott levegőt.
Louis csak egy vigyorgással nyugtázta. Már majdnem kimentünk a házból amikor eszembe jutott az elvett táskám.
- Louis!
-Igen? Mi a baj?- emelte rám kék szemeit.
-A táskám. Abban vannak az irataim, a pénztárcám és a telefonom.
-Tudom hova rakta Harry. Az iratokat és a tárcádat hozhatod, de a telefont nem.
-Miért nem?- kérdeztem kicsit csalódottan
- Biztos vagyok benne, hogy Styles tudja a számodat és letudná kéretni a telefonodat. Abból rájönnének hol vagyunk.
-Igazad van.- adtam meg magamat.
Ekkor Louis elment a konyhába, kinyitotta az egyik szekrény felső ajtaját, amiben ott volt a táskám. Lehalászta, kikapta az iratokat és a pénztárcát, utána visszahelyezte. A kezembe nyomta a dolgaimat, majd kimentünk az ajtón. A ház előtt egy Ferrari sportautó állt.
-Ez a te autód?- csodálkoztam
- Hát kié lenne?!-röhögött fel Lou
Erre már nem válaszoltam, elindultunk az autóhoz. Illedelmesen kinyitotta az ajtómat és besegített. Átlépdelt a járgány előtt, majd ő is behuppant. Elfordította a kulcsot, a motor pedig felcsendült. Lassan elhagytuk az utcát.
- És mégis hová megyünk?
- Most a házamhoz.
Ennyi volt a beszélgetés. Az út többi része csendben telt. Bekanyarodtunk egy  házhoz, majd kiszálltunk. Hatalmas háza van. Az ajtónál kicsit babrált a zárral, de végül sikeresen kinyitotta. Bent sem volt kisebb, mint kívül.
- Na tehát. Akkor most mindent elmondok. Lezuhanyzunk, eszünk és útnak indulunk.- sorolta fel a "tervét"
- Rendben, de nekem csak ez a ruhám van.- húztam el a számat.
- Erre is gondoltam. Gyere.- kezdett húzni.
Benyitott egy szobába és kitárt egy apróbb szekrényt. Tele volt női ruhákkal. Felső, pulcsi, nadrág, szoknya, minden.
- Úristen Louis!- álltam ledermedve
- Tetszik? Nagyon igyekeztem- mosolygott.
- Köszönöm.- öleltem át.
- Nincs mit, de akkor lássunk neki.- ölelt vissza.
Lehámoztam róla kezeimet, aztán a szekrényhez siettem. Kiszedtem egy mintás ruhát, és egy fehér topánkát.
- Tied lenti fürdő, én megyek a fentibe.- mondta és már el is tűnt. 
Elindultam a fürdőbe. Ledobáltam a gönceimet és megengedtem a vizet. Amikor kellemes lett beléptem. Most nem áztattam magamat, hanem gyorsan megmostam a hajamat és a testemet, majd megtörölköztem. Magamra kaptam a ruhát és a cipőt. Bedugtam a hajszárítót és elkezdtem a meleg levegőt a hajamra fújni. Mikor megszáradt megfésültem és két tincsemet hátratűztem. Észrevettem, hogy Louis még sminket is készített oda. Gondolom, hogy nem ő használja. Raktam az arcomra egy keveset, majd kitipegtem a fürdőből. Lou már ott ült a kanapén. Egy csíkos pólót és egy farmer rövidnadrágot viselt.
- Van egy bőrönd a szobába, amit szeretnél hozni ruhát pakold be.
- Rendben.- mosolyogtam rá
A szobába érve kivettem pár ruhát és a bőröndbe dobáltam őket. A tisztálkodási dolgaimat is beraktam, utána becipzároztam a bőröndöt. Louis-nál is ott volt a bőröndje és egy sporttáska.
-Indulhatunk?- pillantott rám kedvesen
- Igen.- mondtam határozottan.
Bezárta a házat és az autóhoz mentünk. Behelyezte a táskákat a csomagtartóba, majd beszálltunk. Lassan haladtunk az autón, míg nem egy autópályához nem értünk. Ott a sebességmutató felkúszott 110-re. Egy lekanyarodó sávnál lementünk és megálltunk egy autós étteremnél. Gyorsan rendeltünk, ettünk és már mentünk is. A hangulatom nagyon jó volt, de amikor megláttam merre tartunk kicsit meglepődtem. Írország.

2 megjegyzés: