2014. január 19., vasárnap

Chapter 8.

Chapter 8.


Előtörtek az emlékek. A vásárlások, filmezések. A rengetek együtt töltött idő. Legjobb barátnők voltunk. De mindennek végeszakadt amikor Betty-ék Londonból Írországba költöztek.
- Minden rendben?- zökkentett ki Louis  a gondolataimból.
- Persze.- vágtam rá egyből.
- Min gondolkoztál ennyire?- kérdezősködött tovább.
- Nem érdekes.
- Azt hittem megbízol bennem.- biggyesztette le száját.
- Csak eszembe jutott a régi barátnőm. Aki Írországba költözött.- sóhajtottam.
- Na hát ez szuper. Akkor megkeressük neked és újra találkozhattok.- lelkesedett.
- Rendben. Köszi.
- Szívesen, csak ne köszönj meg mindent, mert unom azt a szót, hogy köszönöm.- grimaszolt.
Én csak felnevettem rajta.
- Amit teszek, azt szívesen teszem. Nem kell megköszönni.- mosolygott.
Öt perc autózás után félreálltunk.
- Louis mit csinálsz?- húztam fel a szemöldökömet.
- Hát tudod, rájöttem nem kellett volna meginnom fél liter vizet. Hív a természet.- röhögött.
Először elkerekedett a szemem amikor megláttam, hogy a bokrokhoz fut.
- Lesni nem ér!-kiabált vissza.
- Pedig minden vágyam az volt, hogy nézzelek,ahogy rohasztod ki a bokrokat.- vágtam vissza irónikusan.
A bokrok mögül lehetett hallani egy hangos "Héé-t" amin felkuncogtam.
Mikor visszaért kinyitotta a csomagtartót és kivett belőle egy szerszámos ládát.
- Ismét kérdezem. Mit csinálsz?
- Rendszámcsere. Harry tudja a rendszámot. Azon keresztül is megtalálhat.- felelt, miközben egy csavarhúzó után kutatott. Miután megtalálta pár perc alatt kicserélte a rendszámot és mindent visszapakolt és mehettünk tovább. Bekapcsoltuk a rádiót, az egyik kedvenc számom ment. Kiderült Louis is ismeri, ugyanis énekelni kezdett. Én is csatlakoztam hozzá, így már ketten énekeltünk. Remekül éreztük magunkat. A vidámságot telefon csörgés törte meg. Mikor Louis megnézte a kijelzőt az ideg átfutott rajta.
- Basszameg! Harry.- szitkozódott.
A telefon felvétele helyett letekerte az ablakot és kihajította a készüléket, ami darabjaira esett.
- Ezen már hiába keres.- jelentette ki, leginkább magának.

~5 óra múlva~

Végre megérkeztünk. Kiszedtük a csomagokat és a ház felé vettük az irányt. Ez a ház sem volt mondható kicsinek. 
- Külön szeretnél aludni vagy velem? 
Egy kis hezitálás után rávágtam.
- Veled!
Ezen kicsit meglepődött.
- Félek egyedül aludni.- hajtottam le a fejemet.
- Majd vigyázok rád.- nyomott egy puszit a homlokomra és elindult, én pedig követtem.
A szoba halvány kék volt. Két szekrény és egy hatalmas franciaágy volt benne. A csomagokat leraktuk, majd megnéztük a ház többi részét.
- Üres a hűtő!- csaptam be az említett tárgy ajtaját.
- Akkor mennyünk bevásárolni.
Felvettük a cipőnket és visszaültünk az autóba. Egyenesen a bevásárlóközpontba mentünk. Mindent félét pakoltunk a bevásárlókocsiba amíg az meg nem telt. A vásárlást végig hülyéskedtük. A kasszához érve Louis fizetett, majd szatyrokkal teli kézzel tértünk vissza az autóhoz.
Otthon kipakoltunk és nekiálltunk főzni. Egy spagettit ügyeskedtünk össze, ami nem is sikerült rosszul.
Miután befejeztük a vacsorát elmosogattam. Bementem a szobába ahol Lou szétterülve az ágyon nézte a Tv-t. A bőröndömből kivettem a pizsomámat, egy fehérneműt és mentem a fürdőbe. Ledobáltam a ruháimat és beszálltam a zuhanyzóba.

       *Louis szemszög*

Nagyon megkedveltem Lisa-t. Gyönyörű és kedves. Örülök, hogy megszabadítottam attól a vadállat Harry-től. 
 A gondolkozásom közben Lisa lépett be a szobába.
A látványtól vezérelve beharaptam az alsó ajkamat. Olyan szép még így is. Egy kinyúlott pólót és egy rövidnadrágot viselt, ami alig takarta a combját.
A talpától az arcáig végigmértem. Amit szerencsére nem vett észre. A bámulásom megszüntetése képpen felálltam az ágyról, a kezembe vettem egy bokszert és át mentem a fürdőszobába.
Kibújtam a ruháimból. Megnyitottam a csapot és átadtam a testemet a víznek. Mikor a bőröm kellőképpen kiázott, beszappanoztam magam. Leöblítettem a habot és kiszálltam. Megtörölköztem és magamra rángattam az alsót. A szobába érve Lisa már az ágyban volt. Mögé feküdtem és magamra húztam a takarót.
- Jó éjt!-súgtam
- Jó éjt Louis!

2 megjegyzés: